Partner
European Influencers Academy
Doelgroep: Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar
Thema: Ethiek, Nepnieuws & desinformatie, Technologie, Basisvaardigheden, Kunstmatige intelligentie, Beeldgeletterdheid, Privacy, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Polarisatie, Digitale overheid, Nieuwswijsheid, Digitale geletterdheid, Maakonderwijs, Regelgeving & recht, Diversiteit & inclusie, Online identiteit, Liefde & seks, Opgroeien met media, Netiquette, Computational thinking, Online pesten, Geschikte media, E-health, Games & apps, Informatievaardigheden, Online geld & bezit, Zorg op afstand, Reclamewijsheid, Kunst & cultuur, Digitaal leren, Gezond mediagebruik, Cybersecurity, Invloed van de media, Datawijsheid, Digitale balans, 21e eeuwse vaardigheden, Veilig online