Kick-off Week van de Mediawijsheid 2022
De Week van de Mediawijsheid 2022 vindt plaats van 4 t/m 11 november. Meer weten over het thema en de campagne en hoe je kan bijdragen? Kom naar de digitale kick-off op dinsdag 21 juni. We staan dan o.a. stil bij het thema, de laatste onderzoeksresultaten en hoe je als netwerkpartner mee kan doen aan de landelijke campagne.
De Week van de Mediawijsheid heeft als doel om Nederlanders mediawijzer te maken en bewust te maken van hun eigen rol en verantwoordelijkheid als gebruiker van (digitale) media. De hoofdvraag: hoe kan én gaat jouw organisatie aandacht vragen voor de campagneweek en voor het campagnethema, in relatie tot eigen activiteiten en doelgroep?
Programma
Het programmateam van Netwerk Mediawijsheid praat je in een uur bij over de Week van de Mediawijsheid en de mogelijkheden voor jouw organisatie.
Ook delen verschillende netwerkpartners hun ervaring en plannen voor aankomend jaar:
Meer weten over de #WvdM? Bekijk de agenda.
In 2022 heeft de campagne als thema ‘Like en Cancel’, en gaat over het stimuleren van sociaal gedrag online. Tijdens de campagne komen we met interessante inzichten en goede voorbeelden en bieden we handvatten om het samen sociaal online te houden.
Praktische informatie
De kick-off vindt online plaats op 21 juni van 9.30 tot 10.30 uur. De aanmeldingen voor deze sessie zijn gesloten. Toch aanwezig zijn? Stuur een mailtje naar info@mediawijzer.net en je ontvangt de link.
Kun je niet aanwezig zijn, maar wil je wel samen optrekken in het kader van de campagneweek? Stuur dan een mail naar campagnes@mediawijzer.net