• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Is programmeren echt leuk? 6 inspirerende filmpjes

Gemma Steeman | 10 november 2015
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie
Tags: programmeren, tips

Super Stream Me: “We wilden de aandachtseconomie waarin we nu leven bekritiseren”

Chris Schoonens | 5 november 2015
Thema: Sociale media, Privacy, Mediasamenleving
Tags: documentaire

Mediawijsheid in het praktijkonderwijs: tijd voor vraaggericht aanbod

Sophia Alspeer | 2 november 2015
Thema: Onderwijs, Toekomst & innovatie, Kwetsbare groepen
Tags: praktijkonderwijs, online veiligheid, informatievaardigheden, cyberpesten

Wegwijs in informatie, deel 2: Klassikaal zoeken en vinden

Roeland Smeets | 29 october 2015
Thema: Onderwijs, Bibliotheken, Informatievaardigheden
Tags: lesmateriaal, wegwijs in informatie

Vodafone staat op tegen cyberpesten met emoji en lesprogramma

FloorKlein | 28 october 2015
Thema: Onderwijs, Sociale media, Online pesten
Tags: online veiligheid, lesmateriaal, cyberpesten

Een kijkje achter de schermen: de ENABLE Hackathon in Londen

4pip | 27 october 2015
Thema: Technologie, 21e eeuwse vaardigheden
Tags: verslag, programmeren, Codeweek

Cinekid for professionals: Media Literacy Seminar – De noodzaak van mediawijsheid in het onderwijs

donzuiderman | 27 october 2015
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Onderwijs, Kunst & cultuur
Tags: verslag, auteursrecht, Virtual Reality, game based learning

Van hackers tot dataverzamelende apps: hoe alert ben jij online?

Saskia Kuijl | 26 october 2015
Thema: Cybercrime & veiligheid, Privacy
Tags: online veiligheid, apps, alert online

De beste filmpjes over beeldvorming in de media

Gemma Steeman | 23 october 2015
Thema: Invloed van de media
Tags: tips, lesmateriaal, journalistiek, filter bubble

MediaMasters 2015: stap voor stap mediawijs in 10 competenties

Netwerk Mediawijsheid | 21 october 2015
Thema: Onderwijs, Mediaopvoeding
Tags: programmeren, privacy, mediamasters, auteursrecht, competentiemodel
  • Page 105 of 136
  • ←
  • 1
  • ...
  • 104
  • 105
  • 106
  • ...
  • 136
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}