• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Conceptadvies 2032: mediawijsheid in het curriculum

Mary Berkhout-Nio | 20 october 2015
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Onderwijs
Tags: computational thinking, informatievaardigheden, voortgezet onderwijs, basisonderwijs, MNX

“He asociale Phubber, mag ik even je aandacht?!”

KarinvdVen | 16 october 2015
Thema: Sociale media, Mediasamenleving
Tags: afleiding, online omgangsvormen, netiquette, phubbing, Smartphonegebruik

Storytelling helpt mensen met spraakbeperking

Frank ten Kate | 15 october 2015
Thema: Onderwijs, Technologie, Kwetsbare groepen
Tags: beperking, lvb, tools

Codeklas: voor iedereen die nu eens écht wil gaan programmeren in de klas

Gemma Steeman | 14 october 2015
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Onderwijs, Technologie
Tags: programmeren, boeken, lesmateriaal

De ProgrammeerWijzer: de startersgids voor programmeren in het onderwijs

Netwerk Mediawijsheid | 13 october 2015
Thema: Onderwijs, 21e eeuwse vaardigheden
Tags: programmeren, lesmateriaal, voortgezet onderwijs, basisonderwijs, Codeweek, competentiemodel

Programmeren in Nederland: waar staan we?

Saskia Kuijl | 12 october 2015
Thema: 21e eeuwse vaardigheden
Tags: verslag, programmeren, Codeweek

De Netwerkmaatschappij deel 9: Balans tussen off- en online

Roeland Smeets | 9 october 2015
Thema: Sociale media, Mediasamenleving
Tags: netwerkmaatschappij, identiteit, onderzoek, mediagedrag

Boek review: What’s Appening over verliefdheid, sociale media en (cyber)pesten

donzuiderman | 7 october 2015
Thema: Sociale media, Liefde & seks, Online pesten
Tags: boeken, lesmateriaal, cyberpesten

Geopend: Mbo Microregeling 2015-2016

Mary Berkhout-Nio | 7 october 2015
Thema: Onderwijs, Stimuleringsregeling
Tags: projecten 2014, leermiddelenbank, mbo, Projecten 2015

Download brochure: Bibliotheken en de jeugd in de 21ste eeuw

Angeliek van der Zanden | 6 october 2015
Thema: Mediasamenleving, Toekomst & innovatie, Bibliotheken
Tags: informatievaardigheden, brochure
  • Page 106 of 136
  • ←
  • 1
  • ...
  • 105
  • 106
  • 107
  • ...
  • 136
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}