• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Reclame in het digitale tijdperk: nieuwe manieren van beïnvloeding

Carmen Fortuin | 17 march 2017
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Sociale media, Mediaopvoeding
Tags: reclame, reclamewijsheid, reclamevaardigheden
Mediawijsheid Portaal, Mediawijsheid, Toolkit

Column – ‘Juf, ik keek alleen hoe laat het was!’

Laura Mol | 15 march 2017
Thema: Onderwijs, Sociale media, Mediaopvoeding
Tags: smartphone, mediagebruik, basisonderwijs

Verhalen moet je delen, toch? – Hoe jongeren sociale media gebruiken in 2017

Chris Schoonens | 3 march 2017
Thema: Sociale media, Mediasamenleving
Tags: privacy, mediagebruik, onderzoek

MediaPakt: deel je kennis in netwerk voor mediawijs onderwijs

Sophie Vijgen | 2 march 2017
Thema: Onderwijs, Mediasamenleving
Tags: voortgezet onderwijs, primair onderwijs, kennisuitwisseling
Sociale Media

Sexting: Care, don’t share!

Jacqueline Kleijer | 23 february 2017
Thema: Sociale media, Liefde & seks, Mediaopvoeding
Tags: sexting

Hoe kunnen we middelbare scholieren digitaal weerbaar maken?

FloorKlein | 21 february 2017
Thema: Onderwijs, Sociale media, Cybercrime & veiligheid
Tags: weerbaarheid, onderzoek, lesmateriaal, voortgezet onderwijs
Shitty Robots

Connected toys: een nieuwe wereld aan spelmogelijkheden of privacygevaar?

Carmen Fortuin | 17 february 2017
Thema: Privacy, Cybercrime & veiligheid, Technologie
Tags: internet of toys, speelgoed, connected toys

Mediawijsheid voor leerlingen met een licht verstandelijke beperking

Remco Pijpers | 14 february 2017
Thema: Onderwijs, Sociale media, Kwetsbare groepen
Tags: lvb
debat, Onderzoeksjournalistiek

Column – Het nieuws van vandaag: waar of geloofwaardig?

Sonny Mathura | 10 february 2017
Thema: Invloed van de media, Informatievaardigheden, Mediasamenleving
Tags: bronnen, column, nepnieuws, feiten

Column – School is als V&D

Bamber Delver | 8 february 2017
Thema: Onderwijs, Toekomst & innovatie, Mediasamenleving
Tags: column, democratisering, kennis
  • Page 89 of 136
  • ←
  • 1
  • ...
  • 88
  • 89
  • 90
  • ...
  • 136
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}