Digital Wellness Nederland
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Overheid, Volwassenenonderwijs, Onderzoek, Middelbaar beroepsonderwijs, Zorg & welzijn, Bedrijfsleven, Kunst & cultuur, Voortgezet onderwijs, Bibliotheek, Speciaal onderwijs, Basisonderwijs, Media, Opvoeding
Doelgroep: Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Volwassenen met een (licht) verstandelijke beperking, Kinderen 0 - 5 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Ouders en opvoeders, Kinderen 9 - 12 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Informatievaardigheden, Gezond mediagebruik, Reclamewijsheid, Privacy, Invloed van de media, Ethiek, Nieuwswijsheid, Online identiteit, Veilig online, Zorg op afstand, Geschikte media, Digitale geletterdheid, Online pesten, Games & apps, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Kunst & cultuur, Digitaal leren, Regelgeving & recht, Netiquette, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Technologie, Maakonderwijs, Cybersecurity, Digitale balans, Kunstmatige intelligentie, Digitale overheid, Datawijsheid, Liefde & seks, Computational thinking, Basisvaardigheden, Opgroeien met media, Online geld & bezit, Diversiteit & inclusie, E-health, Beeldgeletterdheid
Cultuurhuis KADE40
Sector: Middelbaar beroepsonderwijs, Kunst & cultuur, Voortgezet onderwijs, Speciaal onderwijs, Basisonderwijs
Doelgroep: Kinderen 6 - 8 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Kinderen 0 - 5 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar
Thema: Opgroeien met media
iTeachers
Sector: Volwassenenonderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Kinderopvang, Bedrijfsleven, Voortgezet onderwijs, Basisonderwijs, Speciaal onderwijs, Bibliotheek
Doelgroep: Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Kinderen 0 - 5 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar
Thema: Online identiteit, Veilig online, Nieuwswijsheid, Digitale geletterdheid, Online pesten, Games & apps, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Digitaal leren, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Technologie, Cybersecurity, Opgroeien met media, Kunstmatige intelligentie, Computational thinking, Basisvaardigheden, Online geld & bezit, Diversiteit & inclusie, Gezond mediagebruik, Reclamewijsheid, 21e eeuwse vaardigheden, Informatievaardigheden, Invloed van de media
iTeachers
Sector: Middelbaar beroepsonderwijs, Kinderopvang, Bedrijfsleven, Voortgezet onderwijs, Basisonderwijs, Speciaal onderwijs, Bibliotheek, Volwassenenonderwijs
Doelgroep: Kinderen 0 - 5 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking
Thema: Nieuwswijsheid, Digitale geletterdheid, Online pesten, Games & apps, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Digitaal leren, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Technologie, Cybersecurity, Opgroeien met media, Kunstmatige intelligentie, Computational thinking, Basisvaardigheden, Online geld & bezit, Diversiteit & inclusie, Gezond mediagebruik, Reclamewijsheid, 21e eeuwse vaardigheden, Informatievaardigheden, Invloed van de media, Online identiteit, Veilig online
GGD Noord – Oost Gelderland
Sector: Overheid, Onderzoek, Zorg & welzijn, Voortgezet onderwijs, Basisonderwijs, Speciaal onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Ouders en opvoeders, Kinderen 6 - 8 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking
Thema: Digitale geletterdheid, Ethiek, Online pesten, Games & apps, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Digitaal leren, Nepnieuws & desinformatie, Zorg op afstand, Geschikte media, Polarisatie, Technologie, Kunst & cultuur, Cybersecurity, Regelgeving & recht, Netiquette, Opgroeien met media, Kunstmatige intelligentie, Digitale balans, Maakonderwijs, Computational thinking, Basisvaardigheden, Online geld & bezit, Diversiteit & inclusie, Gezond mediagebruik, Reclamewijsheid, Digitale overheid, Datawijsheid, Liefde & seks, 21e eeuwse vaardigheden, Informatievaardigheden, Invloed van de media, E-health, Beeldgeletterdheid, Privacy, Online identiteit, Veilig online, Nieuwswijsheid
Morrow
Sector: Kunst & cultuur, Media
Doelgroep: Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Ouders en opvoeders, Professionals
Thema: Digitaal leren, Zorg op afstand, Polarisatie, Geschikte media, Opgroeien met media, Technologie, Kunst & cultuur, Cybersecurity, Regelgeving & recht, Netiquette, Digitale balans, Kunstmatige intelligentie, Maakonderwijs, Computational thinking, Basisvaardigheden, Gezond mediagebruik, Online geld & bezit, Diversiteit & inclusie, Informatievaardigheden, Reclamewijsheid, Digitale overheid, Invloed van de media, Datawijsheid, Liefde & seks, E-health, Beeldgeletterdheid, 21e eeuwse vaardigheden, Nieuwswijsheid, Privacy, Online identiteit, Veilig online, Digitale geletterdheid, Nepnieuws & desinformatie, Ethiek, Online pesten, Games & apps, Digitaal burgerschap, Immersieve media
Next Nature
Sector: Kunst & cultuur
Doelgroep: Jongeren 13 - 18 jaar
Thema: Opgroeien met media, Technologie, Kunst & cultuur, Cybersecurity, Regelgeving & recht, Netiquette, Digitale balans, Kunstmatige intelligentie, Maakonderwijs, Computational thinking, Basisvaardigheden, Gezond mediagebruik, Online geld & bezit, Diversiteit & inclusie, Informatievaardigheden, Reclamewijsheid, Digitale overheid, Invloed van de media, Datawijsheid, Liefde & seks, E-health, Beeldgeletterdheid, 21e eeuwse vaardigheden, Nieuwswijsheid, Privacy, Online identiteit, Veilig online, Digitale geletterdheid, Nepnieuws & desinformatie, Ethiek, Online pesten, Games & apps, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Digitaal leren, Zorg op afstand, Polarisatie, Geschikte media