• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Facebook

Sector: Bedrijfsleven
Doelgroep: Senioren, Ouders & Opvoeders, Jongeren 14-18 jr, Overige professionals, Leraren
Thema: Toekomst & innovatie

Fabriek69

Sector: Welzijn, Hoger onderwijs (ho, wo), Media, Onderwijs (po,vo,mbo), Overheid, Overige scholing, Opvoeding, Anders
Doelgroep: Leraren, Anders, Senioren, Kinderen 7-10 jr, Kinderen 10-14 jr, Ouders & Opvoeders, Kinderen 0-6 jr, Jongeren 14-18 jr, Overige professionals
Thema: Gezondheid 2.0, Kwetsbare groepen, Privacy, Sociale media, Onderwijs, Invloed van de media, Mediaopvoeding, Mediasamenleving, Online pesten, Liefde & seks

Fablab Amersfoort

Sector: Cultuur
Doelgroep: Jongeren 14-18 jr, Overige professionals, Anders
Thema: Kunst & cultuur, Algemeen

F-Secure

Sector: Bedrijfsleven, ICT
Doelgroep: Overige professionals, Anders
Thema: Cybercrime & veiligheid, Regelgeving & recht, Privacy, 21e eeuwse vaardigheden

EYE Film Instituut Nederland

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Onderwijs (po,vo,mbo)
Doelgroep: Overige professionals, Leraren
Thema: Invloed van de media, Kunst & cultuur, Algemeen, Onderwijs

Expertisecentrum Nederlands

Sector: Onderwijs (po,vo,mbo)
Doelgroep: Overige professionals, Leraren
Thema: Informatievaardigheden, Onderwijs

EUROCLIO – European Association of History Educators

Sector: Erfgoed, Overige scholing, Hoger onderwijs (ho, wo), Onderwijs (po,vo,mbo)
Doelgroep: Overige professionals, Leraren
Thema: Onderwijs, 21e eeuwse vaardigheden, Toekomst & innovatie, Invloed van de media, Mediaopvoeding, Regelgeving & recht, Bibliotheken

Erdee Media Groep

Sector: Media
Doelgroep: Overige professionals, Anders
Thema: Invloed van de media, Mediasamenleving, Algemeen

Embedded Fitness

Sector: Welzijn, ICT
Doelgroep: Overige professionals, Anders
Thema: Gezondheid 2.0, Gamen & apps

Effectcom

Sector: Anders, Media
Doelgroep: Ouders & Opvoeders, Overige professionals, Leraren
Thema: Cybercrime & veiligheid, Invloed van de media, Mediaopvoeding, Mediasamenleving, Online pesten
  • Page 33 of 43
  • ←
  • 1
  • ...
  • 32
  • 33
  • 34
  • ...
  • 43
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}