Lectoraat Organisations and Social Media
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Online identiteit, Games & apps, Veilig online, Digitaal burgerschap, Digitale geletterdheid, Datawijsheid, Ethiek
Lectoraat Gezonde Leefstijl in een Stimulerende Omgeving (De Haagse Hogeschool)
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Onderzoek, Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar
Thema: E-health, Nepnieuws & desinformatie
Digital Media and Behavior Lab (Vrije Universiteit Amsterdam – afdeling Communicatiewetenschap)
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Volwassenen met een (licht) verstandelijke beperking, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Pers Tafel
Sector: Bedrijfsleven, Kunst & cultuur
Stichting Post-X Society
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media