European Influencers Academy
Doelgroep: Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Professionals
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Ethiek, Zorg op afstand, Digitaal burgerschap, Reclamewijsheid, Regelgeving & recht, Veilig online, Invloed van de media, Polarisatie, Opgroeien met media, Informatievaardigheden, Digitale overheid, Liefde & seks, Nepnieuws & desinformatie, Games & apps, Digitaal leren, Technologie, Netiquette, Diversiteit & inclusie, Kunstmatige intelligentie, Online identiteit, Geschikte media, Cybersecurity, Gezond mediagebruik, Basisvaardigheden, Nieuwswijsheid, Kunst & cultuur, Beeldgeletterdheid, Datawijsheid, E-health, Digitale geletterdheid, Privacy, Online pesten, Maakonderwijs, Immersieve media, Digitale balans, Computational thinking, Online geld & bezit