• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Hogeschool Utrecht – HU-bibliotheek

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Professionals, Volwassenen 25 - 55 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar
Thema: Geen categorie

Hogeschool Utrecht, Centrum Theo Thijssen

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Jongeren 14-18 jr, Overige professionals, Anders, Leraren
Thema: Onderwijs

Hogeschool Utrecht, Kenniscentrum Communicatie & Journalistiek

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Leraren, Jongeren 14-18 jr, Overige professionals, Anders
Thema: Onderwijs

Hogeschool van Amsterdam

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Jongvolwassenen 19 - 24 jaar
Thema: Geschikte media, Opgroeien met media, Veilig online, Gezond mediagebruik

Hogeschool van Amsterdam – Instituut voor Media Informatie en Communicatie (MIC)

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Overige professionals, Anders, Leraren, Jongeren 14-18 jr
Thema: Onderwijs

Hogeschool van Arnhem en Nijmegen HAN

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Jongeren 14-18 jr, Overige professionals, Anders, Leraren
Thema: Onderwijs

Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, Faculteit Kunst, Media & Technologie

Sector: Media, Cultuur, Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Jongeren 14-18 jr, Overige professionals, Anders, Leraren
Thema: Kunst & cultuur, Onderwijs

Hogeschool Windesheim opleiding Social Work

Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Jongeren 14-18 jr, Overige professionals, Anders, Leraren
Thema: Geen categorie

Hollywood in de klas

Sector: Onderwijs (po,vo,mbo)
Doelgroep: Leraren, Kinderen 10-14 jr, Overige professionals
Thema: Mediasamenleving, Algemeen, Toekomst & innovatie, 21e eeuwse vaardigheden

Hopalai (KOBI)

Sector: Speciaal onderwijs, Basisonderwijs
Doelgroep: Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Professionals, Ouders en opvoeders
Thema: Kunstmatige intelligentie, Digitaal leren, Basisvaardigheden, Games & apps, Nieuwswijsheid
  • Page 55 of 136
  • ←
  • 1
  • ...
  • 54
  • 55
  • 56
  • ...
  • 136
  • →
  • Mediawijze activiteiten

    Bekijk de agenda
  • Nieuwsbrief

    Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

    Inschrijven

    Netwerkpartner worden

    Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

    Meedoen
    Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
    • Copyright
    • Disclaimer
    • Privacy
    • Pers
    • Contact
    • Cookies beheren
    Logo's
    Beheer cookie toestemming
    Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    • Beheer opties
    • Beheer diensten
    • Beheer {vendor_count} leveranciers
    • Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    • {title}
    • {title}
    • {title}