• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Sta stil en kies bewust: Onderzoek Week van de Mediawijsheid 2025

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid / Motivaction
Jaar van publicatie: 2025
Over wie: Volwassenen, Ouders & Opvoeders, Senioren, Anders
gezond schermgebruik

Onderzoek #WvdM 2024: Gezond schermgebruik

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2024
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr
Thema: Mediawijsheid, Media & gezondheid, Digitale balans
Tags: WvdM
Onderzoek #WvdM 2023: Online grensoverschrijdend gedrag

Onderzoek #WvdM 2023: Online grensoverschrijdend gedrag

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2023
Over wie: Volwassenen, Kinderen 10- 14 jr, Jongeren 14-18 jr, Senioren
Mediawijsheid onderzoek

Rapport Mediawijsheid Onderzoek 2023

Auteur / organisatie: Kantar Public
Jaar van publicatie: 2023
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr, Senioren
Safer Internet Day: Dickpicks onder de loep

Onderzoek – EOKM: Dickpicks onder de loep

Auteur / organisatie: Expertisebureau Online Kindermisbruik
Jaar van publicatie: 2023
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr
Thema: Mediawijsheid, Online veiligheid, Ethiek
Van omstander naar upstander netwerksessie

Onderzoek #WvdM 2022: Van omstander naar upstander

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2022
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr, Senioren
Like en Cancel | week van de mediawijsheid

Flitsonderzoek Week van de Mediawijsheid – Tweederde Nederlanders ervaart online kwetsen

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2022
Over wie: Volwassenen
Thema: Online omgangsvormen
Tags: WvdM
Mediawijsheid: Conceptualisering en belang in een gemedieerde samenleving

Onderzoeksrapport – Nieuwe bouwsteen voor onderzoek en beleid over mediawijsheid

Auteur / organisatie: Universiteit Twente
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Volwassenen

Onderzoek: Vier op de vijf Nederlanders vindt dat het online veel socialer moet

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Volwassenen
afbeelding bij onderzoek betekenis van betrouwbaarheid van nieuws voor het nieuwsmediagebruik van jongeren

Onderzoek: Betekenis van betrouwbaarheid van nieuws voor het nieuwsmediagebruik van jongeren

Auteur / organisatie: Hogeschool Windesheim
Jaar van publicatie: 2020
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Sociale media, Invloed van de media, nieuws
Tags: jongeren, nieuwswijsheid, nepnieuws, desinformatie
  • Page 1 of 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 4
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}