Thomas More Hogeschool
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Basisonderwijs
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Tiepies Mies
Sector: Basisonderwijs
Doelgroep: Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar
Thema: Online identiteit
IT Randsteden
Sector: Bedrijfsleven, Overheid, Volwassenenonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs
Doelgroep: Volwassenen 25 - 55 jaar
Thema: Digitaal burgerschap
Booxalive.nl
Sector: Bibliotheek, Opvoeding
Doelgroep: Overige professionals, Jongeren 14-18 jr, Kinderen 0-6 jr, Kinderen 10-14 jr, Senioren, Kinderen 7-10 jr
Thema: Kunst & cultuur
Bibliotheek West-Brabant
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Game Tailors
Sector: Media, Hoger onderwijs (ho, wo), Bedrijfsleven, Bibliotheek, Opvoeding, Overheid, Basisonderwijs, Volwassenenonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs, Zorg & welzijn, Kunst & cultuur
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Mindfood Mediawijsheid
Sector: Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs
Doelgroep: Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Mondriaan Academie
Sector: ICT, Onderwijs (po,vo,mbo), Media, Bedrijfsleven, Cultuur, Welzijn, Opvoeding, Volwassenenonderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Zorg & welzijn
Doelgroep: Leraren, Overige professionals, Jongeren 14-18 jr, Ouders & Opvoeders, Senioren, Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media