Work Channels BV (werknaam NXtv)
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs
Doelgroep: Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Work Channels BV (werknaam NXtv)
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs
Doelgroep: Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Work Channels BV (werknaam NXtv)
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs
Doelgroep: Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Yona Foundation
Sector: Onderwijs (po,vo,mbo)
Doelgroep: Jongeren 14-18 jr, Ouders & Opvoeders
Thema: Opgroeien met media
Young Crowds
Sector: Bedrijfsleven
Doelgroep: Leraren, Jongeren 14-18 jr, Kinderen 0-6 jr, Ouders & Opvoeders, Kinderen 10-14 jr, Kinderen 7-10 jr
Thema: Onderwijs, Mediaopvoeding