Partner
Morrow
Sector: Media, Kunst & cultuur
Doelgroep: Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Ouders en opvoeders
Thema: Ethiek, Nepnieuws & desinformatie, 21e eeuwse vaardigheden, Basisvaardigheden, Kunstmatige intelligentie, Beeldgeletterdheid, Technologie, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Polarisatie, Privacy, Digitale overheid, Nieuwswijsheid, Digitale geletterdheid, Maakonderwijs, Regelgeving & recht, Diversiteit & inclusie, Online identiteit, Liefde & seks, Opgroeien met media, Netiquette, Computational thinking, Online pesten, Geschikte media, E-health, Games & apps, Informatievaardigheden, Online geld & bezit, Zorg op afstand, Reclamewijsheid, Kunst & cultuur, Digitaal leren, Gezond mediagebruik, Cybersecurity, Invloed van de media, Datawijsheid, Digitale balans, Veilig online