• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken
Een economische kijk op selectie-algoritmes maakt de uitruil tussen effectiviteit en representativiteit zichtbaar. Hoe zet je ze in?

Rechtvaardige algortimes

Auteur / organisatie: Centraal Planbureau
Jaar van publicatie: 2023
Over wie: Overige professionals, Anders
Thema: Technologie, Data & technologie, Diversiteit & inclusie, Ethiek, Kunstmatige intelligentie

#UseTheNews | Jongeren en Nieuws (2006 -2022)

Auteur / organisatie: #UseTheNews
Jaar van publicatie: 2023
Over wie: Jongeren 14-18 jr
Thema: Mediaopvoeding & -begeleiding, Nieuws, informatie & beeldvorming
Media Ukkie Dagen 2023

Verdiepend onderzoek Iene Miene Media 2023 – Balans: bewegen met media

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid | Hogeschool Windesheim | Trimbos-instituut | Kenniscentrum Sport en Bewegen
Jaar van publicatie: 2023
Over wie: Kinderen 0-6 jr
Thema: Mediaopvoeding & -begeleiding
Safer Internet Day: Dickpicks onder de loep

Onderzoek – EOKM: Dickpicks onder de loep

Auteur / organisatie: Expertisebureau Online Kindermisbruik
Jaar van publicatie: 2023
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr
Thema: Mediawijsheid, Online veiligheid, Ethiek
Van omstander naar upstander netwerksessie

Onderzoek #WvdM 2022: Van omstander naar upstander

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2022
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr, Senioren
Like en Cancel | week van de mediawijsheid

Flitsonderzoek Week van de Mediawijsheid – Tweederde Nederlanders ervaart online kwetsen

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2022
Over wie: Volwassenen
Thema: Online omgangsvormen
Tags: WvdM
Mediawijsheid: Conceptualisering en belang in een gemedieerde samenleving

Onderzoeksrapport – Nieuwe bouwsteen voor onderzoek en beleid over mediawijsheid

Auteur / organisatie: Universiteit Twente
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Volwassenen
Onderzoek: Online ontspoord

Onderzoek Online ontspoord: Schadelijk en immoreel gedrag op internet

Auteur / organisatie: Rathenau Institituut
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Anders
Thema: Media maken & consumeren, Netwerk, Mediasamenleving, Invloed van de media
Tags: invloed van de media, online identiteit

Onderzoek: Vier op de vijf Nederlanders vindt dat het online veel socialer moet

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Volwassenen

Publieksrapport Monitor Digitaal Vaardig Gedrag: Online vaardig begint offline

Auteur / organisatie: Koninklijke Bibliotheek, Choice Insights + Strategy.
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Kinderen 10- 14 jr
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Informatievaardigheden, Mediasamenleving, Mediaopvoeding, Mediawijsheid
  • Page 1 of 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 10
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nl HoeZoMediawijs.nl isdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Responsible disclosure
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}