Digital Media and Behavior Lab (Vrije Universiteit Amsterdam – afdeling Communicatiewetenschap)
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Volwassenen met een (licht) verstandelijke beperking, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Stichting Post-X Society
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Organisatiebureau KVPS
Sector: Media, Hoger onderwijs (ho, wo), Bedrijfsleven, Overheid, Basisonderwijs, Volwassenenonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Kunst & cultuur
Doelgroep: Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Social Media Mannetje
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Bedrijfsleven, Opvoeding, Overheid, Onderzoek, Basisonderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Volwassenen met een (licht) verstandelijke beperking, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Invloed van de media, Netiquette, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Social Media Mannetje
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Bedrijfsleven, Opvoeding, Overheid, Onderzoek, Basisonderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Volwassenen met een (licht) verstandelijke beperking, Ouders en opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Invloed van de media, Netiquette, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
O21 onderwijsadvies
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Onderzoek, Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Online pesten, Informatievaardigheden, Invloed van de media, Netiquette, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Nieuwswijsheid, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Opgroeien met media, Geschikte media, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
iXperium Educatie
Sector: Hoger onderwijs (ho, wo), Onderzoek, Basisonderwijs, Volwassenenonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Volwassenen met een (licht) verstandelijke beperking
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Online pesten, Informatievaardigheden, Invloed van de media, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale geletterdheid, Opgroeien met media, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie