Digital Wellness Nederland
Sector: Onderzoek, Opvoeding, Bedrijfsleven, Voortgezet onderwijs, Speciaal onderwijs, Media, Basisonderwijs, Kunst & cultuur, Overheid, Zorg & welzijn, Volwassenenonderwijs, Bibliotheek, Middelbaar beroepsonderwijs, Hoger onderwijs (ho, wo)
Doelgroep: Kinderen 6 - 8 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Professionals, Volwassenen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Kinderen 0 - 5 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Ouders en opvoeders
Thema: Polarisatie, Games & apps, Online pesten, Kunstmatige intelligentie, E-health, Diversiteit & inclusie, Digitaal burgerschap, Invloed van de media, Cybersecurity, Digitaal leren, Privacy, Gezond mediagebruik, Geschikte media, Beeldgeletterdheid, Maakonderwijs, Digitale geletterdheid, Computational thinking, Basisvaardigheden, Kunst & cultuur, Liefde & seks, Ethiek, Reclamewijsheid, Immersieve media, Technologie, Zorg op afstand, Netiquette, Informatievaardigheden, Digitale overheid, Online geld & bezit, Nepnieuws & desinformatie, Opgroeien met media, Nieuwswijsheid, Online identiteit, Veilig online, Datawijsheid, Regelgeving & recht, Digitale balans, 21e eeuwse vaardigheden