Game Tailors
Sector: Media, Hoger onderwijs (ho, wo), Bedrijfsleven, Basisonderwijs, Bibliotheek, Volwassenenonderwijs, Opvoeding, Voortgezet onderwijs, Overheid, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs, Kunst & cultuur, Zorg & welzijn
Doelgroep: Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Professionals, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Ouders en opvoeders, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar
Thema: Kunst & cultuur, Reclamewijsheid, Digitaal leren, Gezond mediagebruik, Invloed van de media, Cybersecurity, Datawijsheid, Digitale balans, Veilig online, Ethiek, Nepnieuws & desinformatie, Basisvaardigheden, Kunstmatige intelligentie, Beeldgeletterdheid, Digitaal burgerschap, Immersieve media, Polarisatie, Digitale overheid, Nieuwswijsheid, Digitale geletterdheid, Regelgeving & recht, Maakonderwijs, Diversiteit & inclusie, Liefde & seks, Online identiteit, Opgroeien met media, 21e eeuwse vaardigheden, Netiquette, Online pesten, Computational thinking, Geschikte media, Technologie, E-health, Informatievaardigheden, Games & apps, Online geld & bezit, Privacy, Zorg op afstand