Game Tailors
Sector: Basisonderwijs, Hoger onderwijs (ho, wo), Opvoeding, Speciaal onderwijs, Volwassenenonderwijs, Bedrijfsleven, Overheid, Media, Zorg & welzijn, Bibliotheek, Middelbaar beroepsonderwijs, Kunst & cultuur, Voortgezet onderwijs
Doelgroep: Volwassenen 25 - 55 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar, Ouders en opvoeders, Kinderen 0 - 5 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen ouder dan 55 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Professionals, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar
Thema: Nieuwswijsheid, Cybersecurity, Ethiek, Online identiteit, Digitale overheid, Liefde & seks, Gezond mediagebruik, Privacy, E-health, Digitaal leren, Diversiteit & inclusie, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Informatievaardigheden, Kunstmatige intelligentie, Geschikte media, 21e eeuwse vaardigheden, Maakonderwijs, Invloed van de media, Computational thinking, Veilig online, Zorg op afstand, Reclamewijsheid, Digitale geletterdheid, Datawijsheid, Digitale balans, Regelgeving & recht, Digitaal burgerschap, Online pesten, Immersieve media, Technologie, Kunst & cultuur, Opgroeien met media, Netiquette, Beeldgeletterdheid, Online geld & bezit, Basisvaardigheden, Games & apps