• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Tag archief

Hieronder zie je een overzicht van artikelen met de tag: “mediabewustzijn”

Mediahouding

Zijn we als mens bewust van onze mediahouding?

Berber Chaqan Broekstra | 10 april 2019
Thema: Toekomst & innovatie, Mediasamenleving
Tags: robots, kunstmatige intelligentie, Artificial Intelligence, verslag, mediabewustzijn, nationaal mediawijsheid congres

Mediawijsheid is (g)een spelletje

Hannelore Engels | 10 oktober 2014
Thema: Onderwijs, Gamen & apps
Tags: mediabewustzijn, discussie, mediamasters, mediaspel, mediawijsheidspel

5 tips om grip te houden op je online ‘ik’

Hannelore Engels | 26 september 2014
Thema: Privacy, Cybercrime & veiligheid
Tags: online imago, online privacy, tips, identiteit, mediabewustzijn

Not available on the App Store

Marjolein Bongers | 12 juni 2014
Thema: Sociale media, Mediasamenleving
Tags: verslaving, bewustwording, mediabewustzijn, balans

De angst om iets te missen, heb ik losgelaten

Merel Beunk | 7 februari 2014
Thema: Sociale media
Tags: smartphones, mediagebruik, bewustwording, mediabewustzijn, JOMO, Joy of missing out

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nl HoeZoMediawijs.nl isdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Responsible disclosure
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}