• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken
Vader en zoon samen op smartphone

Monitor Mediagebruik kinderen 7 – 12 jaar

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid / CHOICE Insights & Strategy / prof. dr. Peter Nikken
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Kinderen 7-10 jr, Kinderen 10- 14 jr, Ouders & Opvoeders
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Sociale media, Mediaopvoeding
foto-bij-nepnieuws-onderzoeksrapport

Onderzoeksrapport Nepnieuws

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid / No Ties
Jaar van publicatie: 2021
Over wie: Volwassenen, Overige professionals, Senioren
Thema: Van Mediawijzer.net, Sociale media, Informatievaardigheden, Mediasamenleving, Invloed van de media, Mediawijsheid

Rapport: Tien jaar onderzoek Mediawijsheid

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid
Jaar van publicatie: 2020
Over wie: Kinderen 0-8 jr, Volwassenen, Kinderen 7-10 jr, Kinderen 10- 14 jr, Jongeren 14-18 jr, Ouders & Opvoeders, Senioren
Thema: Netwerk, Algemeen, Mediawijsheid
Tags: mediawijsheid, Netwerk Mediawijsheid, Wetenschappelijke Raad
factsheet-digitale-balans-jongvolwassenen

Factsheet: Digitale balans jongvolwassenen

Auteur / organisatie: Netwerk Mediawijsheid en het Trimbos-instituut
Jaar van publicatie: 2020
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr
Thema: Sociale media, Technologie, Mediasamenleving
Tags: mediagebruik, balans

Onderzoek UvA: ‘Deepfakes’ beïnvloeden meningen van kijkers

Auteur / organisatie: Universiteit van Amsterdam
Jaar van publicatie: 2020
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr
Thema: Technologie
nationaal social media onderzoek 2020

Nationale Social Media Onderzoek 2020

Auteur / organisatie: Newcom
Jaar van publicatie: 2020
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr, Senioren
Jongeren met smartphones

Rapport UvA: posten, scrollen, appen en snappen

Auteur / organisatie: Onderzoekcentrum Jeugd en Media UvA
Jaar van publicatie: 2019
Over wie: Jongeren 14-18 jr
whats happening online

What’s Happening Online in 2019?

Auteur / organisatie: Ruigrok NetPanel
Jaar van publicatie: 2019
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr, Ouders & Opvoeders
Trends in internetgebruik 2018

Trends in internetgebruik 2018

Auteur / organisatie: Stiching Internet Domeinregistratie Nederland
Jaar van publicatie: 2018
Over wie: Volwassenen, Jongeren 14-18 jr
Nieuwsalgoritmes

Dit vinden nieuwsgebruikers van algoritmische nieuwsselectie

Auteur / organisatie: Universiteit van Amsterdam en LMU München
Jaar van publicatie: 2018
Over wie: Volwassenen, Overige professionals, Anders
  • Page 2 of 4
  • ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 4
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}