• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Een wereld vol wearables: wat staat ons te wachten?

Saskia Kuijl | 25 february 2016
Thema: Technologie, Toekomst & innovatie, Gezondheid 2.0
Tags: privacy, intieme technologie, wearables

Welke sociale media gebruiken Nederlandse jongeren in 2016?

Chris Schoonens | 23 february 2016
Thema: Mediasamenleving, Sociale media, Technologie
Tags: mediagebruik, onderzoek, vertrouwen

Voor leerkrachten: gratis digitale werkvormen bij je methode

Gemma Steeman | 22 february 2016
Thema: Onderwijs, Stimuleringsregeling
Tags: digitale leermiddelen

Cultuurreporters! Vmbo’ers filmen hun wereld

Merel - De frisse blik | 19 february 2016
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Onderwijs, Informatievaardigheden
Tags: leerlijn, vmbo, IPON Awards

#SID2016: Een sexy selfie, het nieuwe normaal?

Saskia Kuijl | 11 february 2016
Thema: Sociale media, Liefde & seks
Tags: beperking, sexting, sextortion, safer internet day, SID2016

Vaker met mediawijsheid aan de slag? Dat kan met de MediaMasters Club!

Gemma Steeman | 10 february 2016
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Onderwijs, Mediaopvoeding
Tags: lesmateriaal, basisonderwijs, mediamasters

Mediawijsheid in eindadvies Onderwijs 2032 en nieuw model voor 21ste eeuwse vaardigheden

Mary Berkhout-Nio | 9 february 2016
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Onderwijs
Tags: basisonderwijs, digitale vaardigheden, Onderwijs 2032

sCool: een praktische oefenwereld voor netiquette

Saskia Kuijl | 8 february 2016
Thema: Onderwijs, Sociale media, Mediaopvoeding
Tags: digitale geletterdheid, digitale leermiddelen

Een veiliger internet voor kinderen: ieder zijn rol tijdens #SID2016

Saskia Kuijl | 5 february 2016
Thema: Mediaopvoeding, Cybercrime & veiligheid, Sociale media
Tags: sexting, safer internet day, Internationaal, SID2016, veiligheid online

Cultuurreporters! wint IPON Mediawijzer.net Award 2016

Frank ten Kate | 4 february 2016
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Onderwijs
Tags: leerlijn, IPON Awards
  • Page 100 of 136
  • ←
  • 1
  • ...
  • 99
  • 100
  • 101
  • ...
  • 136
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}