• Over ons
  • NL
  • ENG
Netwerk Mediawijsheid Navigation
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Zoeken
  • Netwerk
  • Impact
  • Activiteiten
  • Kennis & tools
  • Over ons
  • Contact
  • English
  • Zoeken

Onderzoek Iene Miene Media: Helft jonge ouders wil ‘Schijf van Vijf’ voor mediaopvoeding

Netwerk Mediawijsheid | 1 april 2016
Thema: Mediaopvoeding
Tags: onderzoek, sociale media, mediagebruik, media ukkie dagen, iene miene media, Media Ukkie Dagen 2016, Schijf van Vijf

Publicatie: ‘Meer kennis nodig over mediagebruik kinderen met een licht verstandelijke beperking’

Netwerk Mediawijsheid | 24 march 2016
Thema: Kwetsbare groepen, Mediaopvoeding
Tags: beperking, lvb, sociale media, mediagebruik, onderzoek

Geen burger van Brussel, maar een burger van de wereld

Daniël Lechner | 22 march 2016
Thema: Mediasamenleving, Sociale media
Tags: sociale media, journalistiek, verslaggeving

Het beeldscherm: vriend en vijand van kinderen met een verstandelijke beperking

Tjitske | 22 march 2016
Thema: Mediaopvoeding, Kwetsbare groepen
Tags: smartphones, mediagebruik, apps, lvb, beperking

Goede games voor het onderwijs? Ze zijn er!

Ineke Verheul | 18 march 2016
Thema: Onderwijs, Gamen & apps
Tags: digitale leermiddelen, educatieve games

Wat kun je als school met virtual reality?

Gemma Steeman | 15 march 2016
Thema: Onderwijs, Technologie, Toekomst & innovatie
Tags: augmented reality, Virtual Reality

Geopend: Stimuleringsregeling 2016 gericht op kwetsbare kinderen en jongeren

Mary Berkhout-Nio | 14 march 2016
Thema: Kwetsbare groepen, Stimuleringsregeling
Tags: aanmoedigingsprijs, projecten 2016

De digitale maatschappij… dat ben jij

Hannelore Engels | 11 march 2016
Thema: Sociale media, Mediasamenleving, Mediaopvoeding
Tags: sexting, sextortion

Online viezigheid uitleggen aan kinderen met een ontwikkelingsachterstand

Tjitske | 3 march 2016
Thema: Kwetsbare groepen, Mediaopvoeding
Tags: smartphones, mediagedrag

De Netwerkmaatschappij deel 11: Groot gebrek aan ’n goed gesprek

Roeland Smeets | 26 february 2016
Thema: Sociale media, Technologie, Mediasamenleving
Tags: netwerkmaatschappij, onderzoek, Reclaiming Conversation
  • Page 99 of 136
  • ←
  • 1
  • ...
  • 98
  • 99
  • 100
  • ...
  • 136
  • →

Blogger worden?

Blogger worden?

Mediawijze activiteiten

Bekijk de agenda

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste mediawijsheid-nieuws

Inschrijven

Netwerkpartner worden

Sluit je aan bij Netwerk Mediawijsheid

Meedoen
Bekijk ook: Mediawijsheid.nlHoeZoMediawijs.nlisdatechtzo.nl
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Pers
  • Contact
  • Cookies beheren
Logo's
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
  • {title}
  • {title}
  • {title}