ISOB
Sector: Onderwijs (po,vo,mbo)
Issuemakers
Sector: Bedrijfsleven
Doelgroep: Anders, Overige professionals
IT Randsteden
Sector: Bedrijfsleven, Overheid, Volwassenenonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs
Doelgroep: Volwassenen 25 - 55 jaar
Thema: Digitaal burgerschap
iTeachers
Sector: Bedrijfsleven, Bibliotheek, Basisonderwijs, Volwassenenonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Online pesten, Informatievaardigheden, Invloed van de media, Gezond mediagebruik, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
iTeachers
Sector: Bedrijfsleven, Bibliotheek, Basisonderwijs, Volwassenenonderwijs, Voortgezet onderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Speciaal onderwijs, Kinderopvang
Doelgroep: Professionals, Kinderen 0 - 5 jaar, Kinderen 6 - 8 jaar, Kinderen 9 - 12 jaar, Kinderen met een (licht) verstandelijke beperking, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Jongeren met een (licht) verstandelijke beperking, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Online pesten, Informatievaardigheden, Invloed van de media, Gezond mediagebruik, Nepnieuws & desinformatie, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media