Mijn Online IDentiteit
Sector: Media, Bedrijfsleven
Doelgroep: Overige professionals
Mindfood Mediawijsheid
Sector: Basisonderwijs, Voortgezet onderwijs
Doelgroep: Kinderen 9 - 12 jaar, Jongeren 13 - 18 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media
Minkema College
Sector: Onderwijs (po,vo,mbo)
Thema: Onderwijs, Toekomst & innovatie
MobPro
Sector: Media
Doelgroep: Overige professionals
Mondriaan Academie
Sector: ICT, Onderwijs (po,vo,mbo), Media, Bedrijfsleven, Cultuur, Welzijn, Opvoeding, Volwassenenonderwijs, Middelbaar beroepsonderwijs, Zorg & welzijn
Doelgroep: Leraren, Overige professionals, Jongeren 14-18 jr, Ouders & Opvoeders, Senioren, Professionals, Jongeren 13 - 18 jaar, Jongvolwassenen 19 - 24 jaar, Volwassenen 25 - 55 jaar, Volwassenen ouder dan 55 jaar
Thema: 21e eeuwse vaardigheden, Technologie, Privacy, Regelgeving & recht, Liefde & seks, Online pesten, Informatievaardigheden, Kunst & cultuur, Invloed van de media, Netiquette, E-health, Zorg op afstand, Gezond mediagebruik, Digitale balans, Nepnieuws & desinformatie, Beeldgeletterdheid, Polarisatie, Nieuwswijsheid, Maakonderwijs, Online identiteit, Computational thinking, Games & apps, Reclamewijsheid, Cybersecurity, Veilig online, Basisvaardigheden, Digitaal burgerschap, Digitale overheid, Digitale geletterdheid, Diversiteit & inclusie, Opgroeien met media, Geschikte media, Online geld & bezit, Digitaal leren, Datawijsheid, Ethiek, Kunstmatige intelligentie, Immersieve media